April 18, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/shulikovteam.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
انسانی بنیادوں پر امداد فراہم کرنے کیلئے یورپین یونین نے 7.7 ارب یورو جمع کرلیے

یورپین یونین نے 2024 میں انسانی بنیادوں پر امداد فراہم کرنے کیلئے 7.7 ارب یورو اکٹھے کر لیے۔

یہ بات یورپین دارالحکومت برسلز میں منعقد ہونے والے تیسرے یورپی ہیومینیٹرین فورم کے اختتام پر بتائی گئی۔

اس فورم کا اہتمام یورپی کمیشن اور یورپی یونین کی بیلجیئن پریزیڈنسی نے مل کر کیا تھا، جہاں یورپی یونین کے رکن ممالک نے یورپی کمیشن کے ساتھ مل کر 2024 کے لیے 7.7 ارب یورو سے زیادہ کی منصوبہ بند انسانی امداد کا اعلان کیا جو عالمی یکجہتی کے ٹھوس اظہار اور انسانی ہمدردی کی کارروائی میں یورپی یونین کے اہم کردار کے طور پر واضح ہے۔

فورم میں یورپی یونین اور رکن ممالک نے غزہ کی پٹی کی بگڑتی ہوئی صورت حال میں، خاص طور پر تنازعات سے نمٹنے اور انسانی ہمدردی کی جگہ کے تحفظ کے لیے اقدامات کرنے کا عہد کیا۔

اس موقع پر یورپی یونین کے وزراء نے غزہ میں موجودہ انسانی صورتحال کے حوالے سے شدید تشویش کا اظہار کیا اور ضرورت مند لوگوں تک تیز رفتار، بلا روک ٹوک، محفوظ اور مسلسل انسانی رسائی پر زور دیا۔

اس کے علاوہ فورم کے شرکاء نے آج کے مسلح تنازعات میں عالمی سطح پر بین الاقوامی انسانی قانون (IHL) کی تعمیل کو فروغ دینے پر بھی توجہ مرکوز کی اور “IHL in Focus” کے نام سے ایک آزاد، غیر سرکاری اقدام کے اعلان کا خیرمقدم کیا۔

آئی ایچ ایل ان مضبوط طور پر موجودہ مسلح تنازعات اور متعلقہ IHL خلاف ورزیوں پر ایک سالانہ تجزیہ قائم کرے گا تاکہ پوری دنیا میں IHL کے ساتھ تعمیل کی حالت کو قائم کرنے میں تعاون کیا جا سکے۔

اس مرتبہ فورم میں یورپی یونین کے رکن ممالک کے علاوہ دنیا بھر سے انسانی برادری کے 1400 سے زائد نمائندے شریک ہوئے تھے جنہوں نے آج کے پیچیدہ انسانی چیلنجز کے لیے پائیدار حل مشترکہ طور پر تجویز کرنے کےلیے اسٹریٹجک بات چیت میں حصہ لیا۔

فورم کے دوران غزہ میں جاری صورتحال کے تناظر میں امداد کی مؤثر فراہمی میں اسٹریٹجک سپلائی چینز اور لاجسٹکس کے اہم کردار پر خاص طور پر غور کیا گیا۔

اس موقع پر یورپین کمشنر برائے کرائسز مینجمنٹ جینز لینارسک نے اس فورم کے انعقاد اور اس میں اکٹھی ہونے والی رقم کو بین الاقوامی انسانی ہمدردی کے نظام کے زوال کو روکنے اور بین الاقوامی انسانی قانون کے احترام میں اضافے کےلیے ایک بہترین کوشش قرار دیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *